Ku­rik­kaan avataan K-25 yökerho – "Mo­nil­la on täältä nos­tal­gi­sia, hyviä muis­to­ja"

Kurikka
Mäki kertoo, että alkuvaiheessa ajatuksena on testata K-25-konseptia aina kuukauden ensimmäisenä lauantaina.
Mäki kertoo, että alkuvaiheessa ajatuksena on testata K-25-konseptia aina kuukauden ensimmäisenä lauantaina.
Kuva: Tomi Kosonen

Kurikassa pääsee pian verestämään vanhoja muistoja nostalgisten disco-hittien tahdissa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä