Aikuiset
Aikuisetkin pois kännyköiden äärestä!
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Ai­kui­set­kin pois kän­ny­köi­den ää­res­tä!

Kurikkaan avataan K-25 yökerho – "Monilla on täältä nostalgisia, hyviä muistoja"

Ku­rik­kaan avataan K-25 yökerho – "Mo­nil­la on täältä nos­tal­gi­sia, hyviä muis­to­ja"