Kurikan kaupunginvaltuusto käsitteli kokouksessaan 9. helmikuuta valtuustoaloitetta hybridikokouskäytännön vakiinnuttamisesta kaikissa kaupungin toimielimissä sekä kokouspalkkioiden alentamista 50 prosentilla etäosallistujille.
Kaupunginhallituksen ehdotuksena oli, että kaupunginvaltuuston kokoukset pidetään aina läsnäolokokouksina.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit