Val­tuus­ton ko­kouk­set pi­de­tään jat­kos­sa pää­sään­töi­ses­ti läs­nä­olo­ko­kouk­si­na – Myös alen­ne­tus­ta palk­kios­ta pää­tet­tiin

Kurikka

Kurikan kaupunginvaltuusto käsitteli kokouksessaan 9. helmikuuta valtuustoaloitetta hybridikokouskäytännön vakiinnuttamisesta kaikissa kaupungin toimielimissä sekä kokouspalkkioiden alentamista 50 prosentilla etäosallistujille.

Kaupunginhallituksen ehdotuksena oli, että kaupunginvaltuuston kokoukset pidetään aina läsnäolokokouksina.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä