Maa­kun­ta­joh­ta­jan mukaan val­ta­tie 19 ke­hit­tä­mis­tä on jat­ket­ta­va – Val­mis­tu­nut La­pua–­Sei­nä­jo­ki-yk­kös­vai­he on "hyvä alku"

Seinäjoki
Valtatie 19 Seinäjoen ja Lapuan välinen kunnostuksen ykkösvaihe on valmiina. Avajaisjuhlaa vietetään maanantaina. Arkistokuva.
Valtatie 19 Seinäjoen ja Lapuan välinen kunnostuksen ykkösvaihe on valmiina. Avajaisjuhlaa vietetään maanantaina. Arkistokuva.
Kuva: Jaakko Elenius

Maakuntajohtaja Heli Seppelvirta Etelä-Pohjanmaan liitosta vaatii valtatie 19:n kehittämistyön jatkamista.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä