Kurikan henkilöstöpäällikkö Elise Rantanen kertoo, että sairauspoissaoloja on pyritty vähentämään monilla työntekijöiden hyvinvointiin ja turvallisuuteen liittyvillä toimenpiteillä. Arkistokuva.
Kuva: Leena Nyysti
Kurikan kaupungin työntekijöiden sairauspoissaolot ovat jälleen lisääntyneet, selviää vuoden 2025 henkilöstökertomuksesta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit