Kurikkalainen Heikki Kilpiä kritisoi muun muassa kaupunginjohtaja Anna-Kaisa Pusaa mielipidekirjoituksessaan. Kuvituskuva.
Kuva: Leena Nyysti
Olen tehnyt 19.4.2023 kuntalaisaloitteen ”Kävelykampanjasta”, jossa selvitin yksityiskohtaisesti, kuinka aloite toteutetaan ja jolla saataisiin kurikan asukkaat kävelemään omaksi parhaakseen kuntopolulla, jossa olisi samalla monille tervetullutta...
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit