Kolumni

Kau­pun­gin­ta­lon käy­tös­tä – "Aivan en­sim­mäi­sek­si pitää laskea tar­kas­ti..."

On perin harvinaista, että muutan mielipidettäni. Rouva on samaa mieltä. Kaupungintalon arkkitehtuurikilpailun tulosjulkistuksen ja valtuuston investointien järjestyspäätöksen jälkeen on enää turha pohtia kaupungintalon tarpeellisuutta.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit