Ylä­kou­lun vä­li­pa­la uhkaa loppua – "On turha tehdä vä­li­pa­laa, jos vä­li­pa­lal­la ei käydä"

Jurva
Olivia Hautamäki, Ellen Mäki-Kanto ja Viola Toroska kertovat käyvänsä ruokalassa välipalalla kerran tai kaksi kertaa viikossa.
Olivia Hautamäki, Ellen Mäki-Kanto ja Viola Toroska kertovat käyvänsä ruokalassa välipalalla kerran tai kaksi kertaa viikossa.
Kuva: Hanna Kleemola

Jurvassa on tarjottu maksullista välipalaa reilun 10 vuoden ajan sekä ala- että yläkoululaisille.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Jurvan Sanomien pelit

Pelaa Jurvan Sanomien digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä