Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Va­ras­toon pa­ka­tuis­sa jou­lu­lau­luis­sa on to­del­la­kin ihmisiä pu­hut­te­le­va sisältö

Itselleni tärkeä joulunaika on vierinyt ohi. Katsellessani ja muistellessani tuota sykähdyttävää ajanjaksoa elämässäni nousee iso kiitos Jumalalle.

Olen saanut olla mukana viime joulukuullakin useissa yhteislaulutilaisuuksissa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit