Eero Palomäki ajoi paikalle autollaan, turhaan.
Kuva: Petri Laulajainen
Terveysasemien kesäsulusta on tullut jo tapa. Pienemmät terveysasemat sulkevat ovensa kuukaudeksi kesän aikana, jolloin hoitopalvelut keskitetään sote-keskuksien pääterveysasemille, ja mahdollisesti porrastetusti avoinna oleville pienemmille terveysasemille.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit