Kolumni

Tei­nil­le di­gi­lää­kä­ri oli kau­his­tus – Elä­ke­läi­nen kri­ti­soi ve­si­jump­paan il­moit­tau­tu­mis­ta, joka on auki tunnin ja ai­noas­taan ver­kos­sa

Erään yrityksen digiklinikka näyttää tältä.
Erään yrityksen digiklinikka näyttää tältä.
Kuva: Leena Nyysti

Matkustin junalla Helsinkiin. Viereisellä paikalla istui kännykkäänsä tutkiva varttunut teini. Aluksi oli hiljaista, mutta Tampereen jälkeen hän rohkaistui kysymään, onko minulla kännykkää? Olin kyllä näyttänyt konduktöörille kyseistä laitteesta ostamani matkalipun, mutta...

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit