Osastonhoitaja Susanna Viitala on tyytyväinen työyhteisön saamasta palkinnosta. Hänellä on aikaa vaihtaa muutama sana vuorohoidossa olevan Pertti Katajamäen kanssa.
Kuva: Hanna Kleemola
Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue jakoi palkintoja yksiköille, joissa on edistetty onnistuneesti henkilöstön työhyvinvointia.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit