Maa- ja metsätalousministeriön nimeämän suurpetotyöryhmän raportti kannanhoidollisen metsästyksen mahdollistamisesta julkaistiin 28.11.
Keskustan maa- ja metsätalousvaliokunnan jäsenet Anne Kalmari, Eerikki Viljanen ja Olga Oinas-Panuma katsovat raportissa esitettyjen toimenpiteiden olevan täysin riittämättömiä, jotta kannanhoidollinen metsästys saataisiin aloitettua...
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit