Sei­nä­joen kes­kus­sai­raa­lan alueen asia­kas­py­sä­köin­nis­tä tulee mak­sul­lis­ta –­Mak­su­tuo­tois­ta kertyy ar­vioi­den mukaan kuu­si­nu­me­roi­nen summa vuo­si­ta­sol­la

Seinäjoki
Myös Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen Y-talolla Seinäjoella asioivat joutuvat jatkossa maksamaan pysäköintimaksua. Arkistokuva.
Myös Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen Y-talolla Seinäjoella asioivat joutuvat jatkossa maksamaan pysäköintimaksua. Arkistokuva.
Kuva: Jaakko Elenius

Etelä-Pohjanmaan aluehallitus päätti maanantaisessa kokouksessaan pysäköinnin maksullisuuden käyttöönotosta hyvinvointialueen keskussairaalan asiakaspysäköintialueilla.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä