Myös Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen Y-talolla Seinäjoella asioivat joutuvat jatkossa maksamaan pysäköintimaksua. Arkistokuva.
Kuva: Jaakko Elenius
Etelä-Pohjanmaan aluehallitus päätti maanantaisessa kokouksessaan pysäköinnin maksullisuuden käyttöönotosta hyvinvointialueen keskussairaalan asiakaspysäköintialueilla.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit