Kurikan vam­mais­neu­vos­to valitsi jur­va­lais­läh­töi­sen edus­ta­jan lii­ken­ne­tur­val­li­suus­työ­ryh­mään

Kurikka

Kurikka saa oman liikenneturvallisuustyöryhmän, johon kaupunginjohtaja nimeää  kaupungin edustajat. Kurikan vammaisneuvosto äänesti torstaina 22.1. kokouksessaan omasta ehdokkaastaan. Äänestyksessä liikenneturvallisuustyöryhmään valittiin jurvalaislähtöinen Mervi Valkama kuudella äänellä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä