Kurikan vam­mais­neu­vos­to valitsi jur­va­lais­läh­töi­sen edus­ta­jan lii­ken­ne­tur­val­li­suus­työ­ryh­mään

Kurikka

Kurikka saa oman liikenneturvallisuustyöryhmän, johon kaupunginjohtaja nimeää  kaupungin edustajat. Kurikan vammaisneuvosto äänesti torstaina 22.1. kokouksessaan omasta ehdokkaastaan. Äänestyksessä liikenneturvallisuustyöryhmään valittiin jurvalaislähtöinen Mervi Valkama kuudella äänellä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Jurvan Sanomien pelit

Pelaa Jurvan Sanomien digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä