Kolumni

Kun fi­lo­so­fi näkee met­säs­sä hirviön

Syksy alkaa ja metsästyskausi käynnistyy jälleen. Samaan aikaan alkaa toinenkin kausi: metsästäjiä aletaan syyllistää, jopa demonisoida. Pari viikkoa sitten eläinoikeusfilosofi Elisa Aaltola nosti taas äläkän väittäen, että metsästäjät nauttivat tappamisesta.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit