Kou­lu­lai­set kir­joit­ti­vat it­se­näi­syy­des­tä: "Suomi on hyvä maa, koska täällä on paljon sau­no­ja, tur­val­lis­ta ja paljon tilaa"

Jurva
Koululaiset kirjoittivat lippuun suomen kielen kauneimpia sanoja, kuten usva, hali, mumma, mansikka, kesä, hymy, sisko ja veli.
Koululaiset kirjoittivat lippuun suomen kielen kauneimpia sanoja, kuten usva, hali, mumma, mansikka, kesä, hymy, sisko ja veli.

Jurvan yhtenäiskoulun oppilaat ovat kirjoittaneet ja piirtäneet, mitä itsenäisyys heille merkitsee ja millaista on elää Suomessa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä