Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Ko­ti­ta­lous­vä­hen­nys jättää ul­ko­puo­lel­le juuri niitä, jotka tar­vit­se­vat apua eniten – Tähän on saatava muutos!

Kotitalousvähennys on sinänsä hyvä järjestelmä, mutta sen nykyinen rakenne on käänteinen: se hyödyttää eniten niitä, joilla on varaa maksaa korkeampaa veroa, kun taas pienituloisimmat ja usein apua eniten tarvitsevat jäävät tyhjin käsin.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit