Kuva: Jarmo Panula
Ilmajoen akuuttiosastolta lähtenyt koronarypäs jatkaa leviämistään. Nyt altistumisia on todettu asumisyksiköissä Jurvassa ja Kurikassa.
Peruspalveluliikelaitoskuntayhtymä Jik tiedotti torstaina viideltä iltapäivällä, että Punaisen tuvan ja Hirvinummen asumisyksiköissä on todettu korona-altistumisia.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit