Jurvan Martat muis­ti­vat syö­pä­hoi­dois­sa hiuk­sen­sa me­net­tä­nei­tä lah­joi­tuk­sel­la

Seinäjoki, Jurva
Sirpa Joutsenlahti (vas.) ja Eevamaija Koskinen Jurvan martoista kävivät lahjoittamassa syöpähoidoista toipuvilla niin sanottuja sytomyssyjä Seinäjoen keskussairaalaan. Lahjoituksen ottivat vastaan apulaisosastonhoitaja Henna Toppari ja sairaanhoitaja Maarit Mikkanen.
Sirpa Joutsenlahti (vas.) ja Eevamaija Koskinen Jurvan martoista kävivät lahjoittamassa syöpähoidoista toipuvilla niin sanottuja sytomyssyjä Seinäjoen keskussairaalaan. Lahjoituksen ottivat vastaan apulaisosastonhoitaja Henna Toppari ja sairaanhoitaja Maarit Mikkanen.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä