Pääkirjoitus

Jur­va­lai­set voit­ti­vat vuoden jat­ko­ajan – Olisi täysin jär­je­tön­tä hä­vit­tää lää­kä­rin työ­paik­ka

Jurvassa on saatu jännittää jo pitkään lääkäri- ja muiden terveyspalveluiden kohtaloa. Aluevaltuusto päätti maanantaina kurikkalaisen Olavi Kandolinin esityksestä, että Jurvassa säilytetään lääkäri vielä vuoden verran.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit