Olen varmasti kyllästymiseen saakka kirjoittanut siitä, miten digitalisaatio kohtelee ikäihmisiä syrjivästi. Näin ei ennen ollut. Silloin ei vielä tiedetty koko digistä mitään ja elämä oli yksinkertaisempaa, joskin vaivalloisempaa.
Kolumni
Olen varmasti kyllästymiseen saakka kirjoittanut siitä, miten digitalisaatio kohtelee ikäihmisiä syrjivästi. Näin ei ennen ollut. Silloin ei vielä tiedetty koko digistä mitään ja elämä oli yksinkertaisempaa, joskin vaivalloisempaa.