Kolumni

Di­gi­ta­li­saa­tio ei ole vielä täy­del­lis­tä – Kuvaako pa­ket­ti­au­to­maat­ti tu­le­vai­suu­des­sa kasvot ennen avau­tu­mis­ta?

Olen varmasti kyllästymiseen saakka kirjoittanut siitä, miten digitalisaatio kohtelee ikäihmisiä syrjivästi. Näin ei ennen ollut. Silloin ei vielä tiedetty koko digistä mitään ja elämä oli yksinkertaisempaa, joskin vaivalloisempaa.

Haluatko jatkaa lukemista?

Tilaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 1€