Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Bus­si­py­säk­ki vai kaa­to­paik­ka?

Jurva

Jurvan Sanomien lukija lähetti kuvan Harjun- ja Jyrynkylän pysäkistä, johon on tyhjennetty roskasäkillinen tavaraa.
Jurvan Sanomien lukija lähetti kuvan Harjun- ja Jyrynkylän pysäkistä, johon on tyhjennetty roskasäkillinen tavaraa.
Kuva: Lukijan kuva

Jurvan Sanomien lukija otti yhteyttä toimitukseen saatesanoilla: Ompas törkiää! Roskapussi on heitetty Jyrynkyläntien ja Myötäsentien risteyksessä sijaitsevalle bussipysäkille ja se on hajonnut.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit