Jurvan Sanomien lukija lähetti kuvan Harjun- ja Jyrynkylän pysäkistä, johon on tyhjennetty roskasäkillinen tavaraa.
Kuva: Lukijan kuva
Jurvan Sanomien lukija otti yhteyttä toimitukseen saatesanoilla: Ompas törkiää! Roskapussi on heitetty Jyrynkyläntien ja Myötäsentien risteyksessä sijaitsevalle bussipysäkille ja se on hajonnut.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Jurvan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit